Kocaeli'nde fabrikada 2 işçi zehirlenerek hayatını kaybetti

Kocaeli'nde fabrikada 2 işçi zehirlenerek hayatını kaybetti

Kocaeli'nin Dilovası ilçesindeki bir fabrikada kimyasal maddeden zehirlenen 2 kişi hayatını kaybetti. İşçilerin kesin ölüm nedeni otopsi sonucunda belirlenecek. Öte yandan olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

2023.01.31 09:42 - Son Güncellenme: 2023.01.31 09:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kocaeli'nde fabrikada 2 işçi zehirlenerek hayatını kaybetti

Dilovası Çerkeşli Mahallesi'nde faaliyet gösteren bir kimya fabrikası içerisinde 2 kişi baygın bulundu. İhbar üzerine olay yerine sağlık, jandarma ve AFAD ekipleri sevk edildi.

Kimyasal maddeden etkilendiği değerlendirilen 2 kişi, kaldırıldıkları hastanede müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Jandarma ve AFAD ekipleri, fabrikada inceleme gerçekleştirdi. Kesin ölüm nedeni otopsi sonucu belirlenecek. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.01.31 09:42 - Son Güncellenme: 2023.01.31 09:44 - HABER MERKEZİ
A