Kobani için televizyon binasını bastılar

Kobani için televizyon binasını bastılar

Sosyalist Demokrasi Partisi'nden bir grup, Katar merkezli El Cezire Televizyonu'nun Ankara ofisini işgal etti.

2014.10.17 11:17 - Son Güncellenme: 2014.10.17 11:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kobani için televizyon binasını bastılar

İstanbul'da bir yocu vapurunda yapılan eylemin ardından bugün de Kobani için Ankara'daki Karum Alışveriş Merkezi'nde (AVM) eylem yapıldı.

Kavaklıdere'de bulunan Karum İş Merkezi'nde bulunan El Cezire Türk televizyon kanalının Ankara bürosuna giren bir grup SDP üyesi, "Kobani kazanacak", "Kobani halkı yalnız değildir" yazılı pankart açtı.

Bölgeye polis ekipleri sevk edilirken, eylem devam ediyor.

Kaynak: Milliyet

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.17 11:17 - Son Güncellenme: 2014.10.17 11:18 - HABER MERKEZİ
A