Kızımı öldürdüm çünkü...

Kızımı öldürdüm çünkü...

Yeni Zelanda'da küçük kızını vahşice öldüren bir baba, öne sürdüğü bu gerekçeyle şok etti.

2012.08.09 10:58 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Kızımı öldürdüm çünkü...

Mahkemede 2 yaşındaki kızını 'kendisine hiç gülümsemediği' gerekçesiyle öldürdüğünü söyleyen Kefu Ikamanu, soğukkanlılığı ile şaşırttı.

Kızının 'şımarık' hareketlerinin kendisini sinirlendirdiğini belirten katil babanın, bu nedenle küçük kızı duvara çarpıp tekmeleyerek öldürdüğü belirtiliyor.

2010 yılında gerçekleşen olayda kızı Seini'nin ölümüne neden olan babanın çıkarıldığı mahkeme tarafından suçlu bulunmaması ise tepkilere neden oldu.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2012.08.09 10:58 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A