Kızılçam ağaçları kül oldu

Kızılçam ağaçları kül oldu

DENİZLİ'nin Çivril İlçesi'nde, kızılçam ağaçlarının bulunduğu bölgede henüz bilinmeyen bir nedenle çıkan yangında 20 hektarlık alan zarar gördü.

2014.08.22 11:33 - Son Güncellenme: 2014.08.22 11:33 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kızılçam ağaçları kül oldu

Denizli-Uşak Karayolu yakını İğdir Mahallesi'ndeki kızılçam ağaçlarının bulunduğu ormanlık alanda, dün saat 19.30 sıralarında yangın çıktı. İhbar üzerine yangına Denizli Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri ile Çivril Orman İşletme Müdürlüğü'ne bağlı ekipler müdahaleye başladı. Baklan, Çal ve Uşak'ın Sivaslı ilçelerinden gelen destek ekipler de çalışmalara katıldı. Yaklaşık 3 saat süren çalışmalar sonucu yangın kontrol altına alındı. Yangında 20 hektarlık kızılçam ormanının zarar gördüğü belirtildi. Yangının çıkış nedeninin araştırıldığı, soruşturma başlatıldığı bildirildi.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.08.22 11:33 - Son Güncellenme: 2014.08.22 11:33 - HABER MERKEZİ
A