Kırmızı ışıkta duramadı

Kırmızı ışıkta duramadı

ÇORUM'un Osmancık İlçesi'nde kırmızı ışıkta bekleyen otomobile arkadan gelen otomobilin çarpması sonucu 3 kişi yaralandı.

2013.04.02 10:58 - Son Güncellenme: 2013.04.02 11:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kırmızı ışıkta duramadı

Kaza, Çorum-Osmancık karayolunun 4'üncü kilometresinde ışıklı kavşakta meydan geldi. Kocaeli'nden Tokat'ın Niksar İlçesi'ne giderken kırmızı ışıkta duran 57 yaşındaki Kemal Çam yönetimindeki 41 PJ 273 plakalı otomobile, 48 yaşındaki Bekir Beyazıt yönetimindeki 41 UZ 606 plakalı otomobil arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle öndeki aracın sürücüsü Kemal Çam ile annesi 83 yaşındaki Kaymak Çam ve arkadaki aracın sürücüsü Bekir Beyazıt yaralandı. Yaralılar, olay yerine gelen ambulansla Osmancık Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.02 10:58 - Son Güncellenme: 2013.04.02 11:00 - HABER MERKEZİ
A