Kim'den yeni yıl mesajı

Kim'den yeni yıl mesajı

Kuzey Kore lideri Kim Jong-un, yayınladığı yeni yıl mesajında, Güney Kore ile yüksek düzeyli bir zirve yapmak istediğini bildirdi.

2015.01.01 12:03 - Son Güncellenme: 2015.01.01 12:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kim'den yeni yıl mesajı

Kuzey Kore lideri Kim Jong-un, ülke televizyonunda yeni yıl konuşması yaptı. Konuşmasında Güney Kore Devlet Başkanı Park Guen-hye'e her iki ülke arasındaki bazı konuların çözülmesi için görüşme çağrısı yapan Kim, koşullara bağlı olarak yüksek düzeyli bir zirvenin gerçekleştirilmesine bir engel olmadığını ifade etti.

Güney Kore Birleştirme Bakanı Ryoo Kihl-jae, Kuzey Kore'nin önerisinin olumlu karşılanacağını umduğunu kaydederek zirvenin Seul, Pyongyang ya da Kuzey veya Güney Kore'nin herhangi bir kentinde yapılabileceğini ifade etti.

Güney ve Kuzey Kore arasında son yüksek düzeyli zirve 2014 yılının Şubat ayında gerçekleştirilmişti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.01 12:03 - Son Güncellenme: 2015.01.01 12:03 - HABER MERKEZİ
A