Kiloyu ver altını kap!

Kiloyu ver altını kap!

Dubai hükümeti kilo veren vatandaşlarına altın veriyor.

2013.07.18 21:22 - Son Güncellenme: 2013.07.18 21:23 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Kiloyu ver altını kap!

 

 

Birleşik Arap Emirliğiklerinden Dubai, vatandaşlarını sağlıklı yaşamaya teşvik etmek için bir kampanya başlattı. "Ağırlığınca altın" isimli kampnayaya göre hükümet, 1 ay içinde 2 kilo verenleri kişi başı 2 gram altınla ödüllendiriyor. Kampanya ile ilgili posterler şehrin çeşitli yerlerine asılmaya başlandı bile. Verilen 2 kiloya artı olarak her 2 kiloya 2 gram daha ödül vaadeden hükümet, ödülde bir sınırlama olmadığını belirtiyor. Fakat uzmanlar, ayda 4 kilo vermekten fazlanın insan sağlığına zararlı olduğunu, kampanyaya katılacakların ayda 4 kiloyu aşmamaları gerektiği konusunda uyarıyor. Altının gramının 45 dolar olduğunu var sayarsanız sağlıklı yaşayarak 180 dolarlık bir kazanca sahip olabilirsiniz. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.18 21:22 - Son Güncellenme: 2013.07.18 21:23 - HABER MERKEZİ
A