Kilis'te 250 asker terhis edildi
YENİ askerlik sisteminin TBMM Genel Kurulu'nda kabul edilerek askerliğin 6 aya indirilmesinin ardından Kilis İl Jandarma Komutanlığı'nda bulunan ve bu süreyi tamamlayan 250 er terhis oldu.
2019.06.27 10:55 - Son Güncellenme: 2019.06.27 10:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
İl Jandarma Komutanlığı'nda vatani görevini yapan ve 6 ayını dolduran askerlerden 250'si bugün terhis edildi. Komutanları ve geride kalan arkadaşlarıyla vedalaşan askerler, birliklerinden dışarı çıkarak memleketlerine gitti.

