Keskin öğrencilerle buluştu

Keskin öğrencilerle buluştu

Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin dün Şehit Polis Bülent Aslan İlkokulu'ndaydı. Öğrenci ve öğretmenlerle görüşen Başkan Keskin, 2013-2014 eğitim öğretim yılının huzur, barış ve başarı getirmesini dilerken öğrencilere hediye ettiği kırtasiye setlerini Okul Müdürü Mustafa Uğurlu'ya teslim etti.

2013.09.18 11:13 - Son Güncellenme: 2013.09.18 11:13 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Keskin öğrencilerle buluştu

Eğitimin önceliklerini anlatan Başkan Keskin, "Göreve geldiğimizde Yıldırım'da sınıf mevcutları 70'lerdeydi. İlk icraatımız okul arsası üretmek oldu ve şu anda 41 okul arsası üreterek bu arsaları okulların yapılmasını sağladık, destekledik. Okul ve öğrencilerimize her türlü destek için kapılarımız açık" dedi. Keskin, Şehit Polis Bülent Aslan İlkokulu Müdürü Mustafa Uğurlu ve öğretmenleri ile öğretmenler odasında bir araya gelerek eğitim ile ilgili yaptığı hizmetleri ve öğretmenlik mesleğinin önemine değindi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.18 11:13 - Son Güncellenme: 2013.09.18 11:13 - HABER MERKEZİ
A