Keskin'e destek ziyareti
Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin'in dünkü konukları Tayyareci Mehmet Ali Caddesi Esnafıydı. T.M.A Caddesi'nde yaptığı çalışmalardan dolayı Başkan Keskin'e teşekkür eden esnaflar, 'Ne zaman belediyeye geldiysek veya bir isteğimiz varsa her zaman mutlulukla belediyeden ayrıldık.
2013.11.20 15:03 - Son Güncellenme: 2013.11.20 15:03 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başkan Keskin'e ve belediye personeline teşekkür ediyoruz' dedi. T.M.A Caddesi üzerinde kurulan sebze meyve pazarını akıl projesi ile ortadan kaldırdığını ve modern katlı pazaryerleri oluşturduklarını belirten Başkan Keskin, 'Biz, ilçe halkının rahat etmesi için çalışmalarımıza hız verdik, veriyoruz. Esnafımızın rahatlıkla satış yapması ise önceliğimiz. Belediyenizin kapısı sizlere her an açık' diye konuştu.