Keskin aşure dağıttı

Keskin aşure dağıttı

Yıldırım Belediyesi'nin her yıl farklı noktalarda gerçekleştirdiği aşure dağıtımına dün vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.

2013.11.15 14:06 - Son Güncellenme: 2013.11.15 14:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Keskin aşure dağıttı

Sıracevizler Mahallesi'ndeki aşure dağıtımına Başkan Özgen Keskin'in yanı sıra Ak Parti Yıldırım ilçe yöneticileri, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda Yıldırımlı katıldı.

    

Kazanın başına geçerek tek tek herkese aşure dağıtan Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, "Aşure bizim kültürümüzde varolan ve yaşatmaya çalıştığımızda bir güzellik. Aşure barışın, birlikteliğin simgesidir. Belediye olarak kültürel değerlerimizin yaşatılması ve geleneklerimizin sürdürülmesi için elimizden gelen her türlü desteği vermeye çalışıyoruz" dedi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.15 14:06 - Son Güncellenme: 2013.11.15 14:06 - HABER MERKEZİ
A