KESK'ten 1 Mayıs çağrısı

KESK'ten 1 Mayıs çağrısı

Bursa'da sendikalar 1 Mayısı kutlamaya hazırlanıyor.

2013.04.29 14:50 - Son Güncellenme: 2013.04.29 14:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
KESK'ten 1 Mayıs çağrısı

 

Dünya işçilerinin mücadele ve dayanışma günü olan 1 Mayıs'ta meydanlarda olacaklarını açıklayan TMMOB Bursa İl Koordinasyon Kurulu KESK Bursa Şubeler Platformu Dönem Sözcüsü Hasan Özaydın, işçileri, memurları, emeklileri, yoksulları, kadınları ve gençleri Kent Meydanı'na beklediklerini söyledi. KESK binasında yapılan toplantıda, 1 Mayıs kutlamalarına katılmaları için Bursalılara çağrıda bulunan Özaydın, "Bütün dünya işçilerinin birlik, mücadele ve dayanışma günü 1 Mayıs'ta alanlardayız. Kardeşçe yaşamak isteyenler, barışı ilke haline getirenler, eşit, özgürlükçü ve adaletli Türkiye isteyenleri Kent Meydanı'ndaki mitingimize bekliyoruz. Güvenli iş, güvenli gelecek, ekmek, adalet, bağımsızlık, demokrasi için, çalışanların ve halkın taleplerini daha kararlı ve daha güçlü seslendirmek için herkesi kutlamalara bekliyoruz" dedi.

 

Bursa Atatürk Stadyumu'nun önünde saat 13.00'de toplanacak olan grup, daha sonra Kent Meydanı'na kadar yürüyerek sesini duyurmaya çalışacak.

 

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.29 14:50 - Son Güncellenme: 2013.04.29 14:50 - HABER MERKEZİ
A