Kent konseyi ailesi bayramlaştı

Kent konseyi ailesi bayramlaştı

Bursa Kent Konseyi ailesi, ramazan bayramını kutladı.

2012.08.18 14:46 - Son Güncellenme: 2012.08.18 14:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Kent konseyi ailesi bayramlaştı

Bursa Kent Konseyi ofislerinde gerçekleşen bayramlaşma törenine Bursa Kent Konseyi Başkanı Semih Pala, Genel Sekreter Enes Keskin, Genel Sekreter Yardımcısı Ayşe Hacıoğlu, Yerel Gündem Şube Müdürü Neslişah Kuşku ve konsey çalışanları katıldı. Törende konuşan Bursa Kent Konseyi Başkanı Semih Pala, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin destek ve katkılarıyla Bursa Kent Konseyi'nin Türkiye'nin en güçlü, en aktif kent konseyi olduğunu söyledi. Her zaman demokrasiden, insan haklarından, özgürlüklerinden yana olacaklarını ifade eden Pala, 'Toplumsal Denge Çizgisi' anlayışıyla çalışmaları sürdüreceklerini belirtti. Özverili çalışmalarından ötürü personele teşekkür eden Başkan Pala, "Tüm personelimizin ve katılımcılarımızın sağlık ve sıhhat içerisinde bir bayram geçirmesini diliyorum" dedi.
Daha sonra Bursa Kent Konseyi Başkanı Semih Pala, tüm personelle tek tek bayramlaştı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.18 14:46 - Son Güncellenme: 2012.08.18 14:46 - HABER MERKEZİ
A