Keneden bir ölüm daha

Keneden bir ölüm daha

Sivas'ta kene ısırması sonucu hastaneye kaldırılan bir kadın hayatını kaybetti

2013.07.03 16:45 - Son Güncellenme: 2013.07.03 16:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Keneden bir ölüm daha

Sivas'ta Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığı şüphesiyle tedavi gören kadın öldü.

KKKA hastalığı şüphesiyle 29 Haziran'dan itibaren Cumhuriyet Üniversitesi (CÜ) Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Enfeksiyon Hastalıkları Servisinde tedavi gören 72 yaşındaki İpek Kızıldağ, hayatını kaybetti. 5 çocuk annesi Kızıldağ'ın cenazesinin, Sivas'ın İmranlı ilçesine bağlı Eskikeşlik köyünde toprağa verildiği öğrenildi.

Kızıldağ'ın oğlu Duran Kızıldağ, İstanbul'da yaşayan ve tatil için Eskikeşlik köyüne gelen annesini bir süre önce kene ısırdığını, annesinin rahatsızlanması üzerine hastaneye kaldırıldığını söyledi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.03 16:45 - Son Güncellenme: 2013.07.03 16:46 - HABER MERKEZİ
A