Kemal Kılıçdaroğlu Ankara'da oyunu kullandı
Millet İttifakı'nın cumhurbaşkanı adayı Kılıçdaroğlu Arjantin İlkokulunda oyunu kullandı.
2023.05.28 12:11 - Son Güncellenme: 2023.05.28 15:22 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Millet İttifakı'nın cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu eşi ile birlikte Arjantin İlkokulunda oyunu kullandı.

Oy kullandıktan sonra açıklama yapan Kılıçdaroğlu, "Otoriter bir yönetimden kurtulmak için bu ülkeye gerçek anlamda özgürlüğün ve demokrasinin gelmesi için bütün vatandaşlarımı sandığa davet ediyorum. Oylarını kullansınlar, oylarını kullandıktan sonra da sandıklara sahip çıksınlar. Çünkü bu Seçim çok zor koşullarda gerçekleşen bir seçimdir. Her türlü karalama, her türlü iftira yapıldı. Ama ben halkın sağduyusuna güveniyorum. Ve mutlaka bu ülkeye demokrasi gelecek, özgürlük gelecek, insanlar huzur içinde bu ülkenin caddelerinde sokaklarında gezebilecekler. Ve siyasetçileri de özgürce eleştirebilecekler. Oy kullanan ve oyunun hakkını arayan bütün vatandaşlara buradan yürekten teşekkürlerimi gönderiyorum. Hepinize selamlar, saygılar sunuyorum. Sağ olun var olun diyorum" ifadelerini kullandı.



Eşim Selvi Hanımla birlikte oyumuzu kullandık. Ülkemize ve milletimize hayırlı olsun. Tüm milletimizi önce oy kullanmaya, sonra sandığa sahip çıkmaya davet ediyorum.
-- Kemal Kılıçdaroğlu (@kilicdarogluk) May 28, 2023
Vatanını seven sandığa gelir. pic.twitter.com/2M2z8x8D6J
İLGİLİ GALERİ