Keles Belediyesi 4 aracını sattı

Keles Belediyesi 4 aracını sattı

Keles Belediyesi ekonomik ömrünü tamamlamış olan 4 aracını ihale usulü ile sattı.

2012.03.09 17:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Keles Belediyesi 4 aracını sattı

Belediye binası toplantı salonunda yapılan ihale arttırma usulü ile yapıldı. Kamyon, minübüs, traktör ve kepçenin satıldığı ihaleden 76 bin 200 TL gelir elde edildi. Keles Belediye Başkanı Süleyman Kaynak, "Yıpranmış ve ömrünü tamamlamış olan araçlarımızı satarak yenilerini almak istiyorduk. Bu sebeple ihale açtık. Devamlı masraf çıkartan 4 aracımızı sattık. Şimdi yenilerini alacağız. Keles'e hizmet ederken en güzelini ve en iyisini yapmak için tüm imkanlarımızı seferber ediyoruz" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.09 17:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A