Keban Barajı'nın dibinde kanepe buldular

Keban Barajı'nın dibinde kanepe buldular

Keban Baraj Gölündeki kirlilik, dalgıçlar tarafından su altı kamerası ile görüntülendi. Baraj suyunun altında 3 kişilik kanepenin olması ise görenleri hayrete düşürdü.

2024.08.15 11:07 - Son Güncellenme: 2024.08.15 11:13 - Güncel - İHA
A
Keban Barajı'nın dibinde kanepe buldular

Elazığ'ın Keban ilçesinde bulunan Keban Baraj Gölünün kirliliği su altı kamerası ile görüntülendi.

Bir grup doğasever, eğitimci kurbağa adam Nizam Kaya öncülüğünde Keban Baraj Gölüne dalarak, su hayatı ve popülasyonları konusunda incelemelerde bulundu.

3 KİŞİLİK KANEPE BULUNDU

Çekilen görüntülerde 3 kişilik kanepenin olması ise hayrete düşürdü.

Öte yandan, baraj sahasında bulunan balık ölümlerinin de fazla olduğu bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.08.15 11:07 - Son Güncellenme: 2024.08.15 11:13 - İHA
A