"Kazandığımız için mutluyuz"
SİVASSPOR Yardımcı Antrenörü Cesar Domingo, "İyi bir oyunla kazandığımız için mutluyuz" dedi.
2013.11.09 21:56 - Son Güncellenme: 2013.11.09 21:56 - Spor - HABER MERKEZİ
Sivasspor'un 2-1 üstünlüğü ile sona eren karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulunan Sivasspor Yardımcı Antrenörü Cesar Domingo, Bursaspor maçının zorlu bir karşılaşma olacağını bildiklerini belirterek, "Üzerimize düşen görevlerini yerine getirdik. Ofansif anlamda iyi şeyler yaptık. Yakaladığımız pozisyonlar vardı ama değerlendiremedik. Yine de iyi bir oyunla kazandığımız için mutluyuz. Penaltı kaçırmak futbolun içinde var ama Roberto Carlos'un takımı her zaman ofansif bir takımdır ve maçta da penaltı kaçırdıktan sonra da maça devam ettik. Geriye yaslanmadan kazanmak için oynadık" dedi.
Domingo, milli maç arasından sonra oynayacakları Galatasaray maçına da en iyi şekilde hazırlanarak kazanmaya gideceklerini söyledi. Bursaspor Teknik Direktörü Christoph Daum ise 90 dakikaya bakıldığında haklı bir mağlubiyet aldıklarını belirterek, "İlk devreye baktğımızda oyun kontrolü bizde değildi. 2-3 net pozisyonu vardı Sivasspor'un. Bizim de duran toplardan bir kaç pozisyonumuz vardı. Devre arasında daha kompakt olacağız, rakibi erken karşılaşacağız diye konuştuk. Biraz daha iyi oyuna girebildik ama net gol pozisyonu da yakalayamadık. Tam tersi kontra atak pozisyonunda biz golü yedik. Risk almak için biraz daha ofansif oynadık. O arada 1-1'i bulduk. Ama 2-1'de o pozisyonda gördüğünüz gibi adeta uyuduk. Sonlarda beraberliği yakalama adına uğraştık ama zamanımız kalmadı. Genel olarak bakıldığında bugün çok fazla hata yaptık. Defansif yönümüzle, top kayıplarımızda çok fazlaydı orta sahada. Geçen haftaki müsabakadan sonra takımın daha ilerde olduğunu görmüştüm ama bugün bunu göremedim" dedi.