"Kazanacak mücadeleyi gösteremedik"
SPOR Toto 3'üncü Lig 2'nci Grup'ta deplasmanda Hacettepe'ye 1-0 mağlup olan Orhangazispor'un teknik direktörü Cafer Aydın, karşılaşmada bu sezonun en kötü futbollarından birisini ortaya koyduklarını söyledi.
2013.12.02 16:26 - Son Güncellenme: 2013.12.02 16:26 - Spor - HABER MERKEZİ
"Müsakayı kazanacak mücadeleyi ortaya koyamayınca yenilgi kaçınılmaz oluyor" diyen Cafer Aydın, şöyle devam etti:
"İlk yarının bitimine 2 maç kaldı. Önce Balçova Belediyespor, ardından da deplasmanda oynayacağımız Batman Petrolspor maçlarını mutlaka kazanmak zorundayız. Ligde ilk yarıyı 30 puanla kapatıp devre arası programlarımızı da yapmaya başlamalıyız.''