Kayserispor öldü öldü dirildi!

Kayserispor öldü öldü dirildi!

Türkiye Kupası'nda Kayserispor, Gölbaşıspor'u penaltılarla geçti.

2014.10.30 17:03 - Son Güncellenme: 2014.10.30 17:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Kayserispor öldü öldü dirildi!

 Futbolda Ziraat Türkiye Kupası 3. tur maçında PTT 1. Lig ekibi Kayserispor,  2. Lig takımlarından Gölbaşıspor'a konuk oldu.

Normal süresi ve uzatma dakikaları 0-0 biten maçta, penaltı atışları sonucunda 4-3 üstünlük sağlayan Kayserispor gruplara yükseldi.

Stat: Gölbaşı

Hakemler: Bahattin Şimşek, İbrahim Bekler, Ercan Aydın

Gölbaşıspor: Fırat, Kemal Bersis, Ufuk (Dk.60 Aydın), Nuri, Murat, Mertgül, Okan, Alihan, İbrahim (Dk. 28 Batuhan), Timur, Mehmet Talha (Dk. 85 Bülent)

Kayserispor: Deniz Doğan, Serkan, Ahmet (Dk.46 Ömer), Cüneyt, Marco, Berkay (Dk.69 Alper), Anıl, Srdjan, Diego, Mehmet Eren, Cem (Dk.58 Turgut Doğan)

Goller: Anıl , Turgut Doğan, Srdjan, Cüneyt (Kayserispor), Bülent, Mertgül, Kemal Bersis (Gölbaşıspor)

Sarı kartlar: Dk.53 Mehmet Talha Bulut, Dk. 84 Okan, Dk.90 Aydın, Dk.90 Bülent (Gölbaşıspor), Dk.60 Srdjan, Dk.66 Berkay (Kayserispor)

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.30 17:03 - Son Güncellenme: 2014.10.30 17:03 - HABER MERKEZİ
A