Kayseri'de vatandaşlar geceyi dışarıda geçiriyor

Kayseri'de vatandaşlar geceyi dışarıda geçiriyor

Kayserililer, kentte peş peşe meydana gelen 4 üzeri büyüklüğündeki depremlerin ardından geceyi dışarıda geçirmek için park ve bahçelere akın etti.

2023.03.07 21:39 - Son Güncellenme: 2023.03.07 21:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kayseri'de vatandaşlar geceyi dışarıda geçiriyor

Kayserililer şehirde meydana gelen depremlerin ardından evlerine giremezken, geceyi parklarda geçiriyor. Kayseri'de büyüklüğü 4 üzerinde olan peş peşe depremlerin ardından büyük panik yaşandı. Depremlerin sonrasında Kayseri halkı geceyi dışarıda geçirmek üzere park ve bahçelere akın etti. 

Bazı vatandaşlar havanın kararmasıyla evlerine girmedi. Parklara akın eden vatandaşların bazıları da araçlarında zaman geçirdi.

Tedbir almak için parklara geldiklerini söyleyen vatandaşlar, daha sonra evlerine geçeceklerini belirtti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.03.07 21:39 - Son Güncellenme: 2023.03.07 21:39 - HABER MERKEZİ
A