Kayseri'de ihracat arttı

Kayseri'de ihracat arttı

KAYSERİ Sanayi Odası (KAYSO) verilerine göre 2013 yılı şubat ayı ihracat rakamları bir önceki aya göre yüzde 5.4 oranında artarken, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 15.7 oranında artış gösterip 141.9 milyon dolar olarak gerçekleşti.

2013.04.03 17:05 - Son Güncellenme: 2013.04.03 17:05 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Kayseri'de ihracat arttı

KAYSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Boydak, "İhracat rakamlarımızda pozitif ivmemiz hep devam ediyor. Meclis toplantısında da açıkladığım gibi bu sene Kayseri olarak kendimize ihracatta 2 milyar dolarlık bir hedef koyduk. Bu rakamı da olağanüstü bir durum olmaz ise yakalayacağımız kanaatindeyim. Bu ay üyelerimiz tarafından 105 ülkeye ve 2 serbest bölgeye 141,9 milyon dolar ihracat gerçekleştirilmiştir" dedi. İhracatta ilk üç sırayı, Irak, Almanya ve Libya'nın aldığını belirten Başkan Boydak, ihraç edilen ürünlerin sırası ile elektrikli ev aletleri, mobilya ve tekstil olduğunu, Boyteks Tekstil San. ve Tic. A.Ş., Boydak Dış Ticaret A.Ş. ve HES Hacılar San. ve Tic. A.Ş.'nin ise ihracatçı firmalar arasında ilk üç sırayı aldığını kaydetti.


 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.04.03 17:05 - Son Güncellenme: 2013.04.03 17:05 - HABER MERKEZİ
A