"Kaybetmeyi hak etmedik"

"Kaybetmeyi hak etmedik"

Carlo Ancelotti, Real Madrid'in Valencia'ya 2-1 kaybettiği maçta yenilgiyi hak etmediklerini söyledi.

2015.01.05 09:23 - Son Güncellenme: 2015.01.05 09:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Kaybetmeyi hak etmedik"

Real Madrid Teknik Direktörü Carlo Ancelotti, Valencia'ya 2-1 kaybettiği maçta iyi bir oyun ortaya koyduklarını söyledi.

Maçın ardından konuşan Ancelotti, "İyi bir maç oynadık ve yenilgiyi hak etmedik. Ancak futbolda böyle şeyler oluyor. Elbette üzerinde düşünmemiz gereken bir mağlubiyet ama bu maç öncesinde yaptıklarımız da unutulmamalı." dedi.

Valencia'nın da iyi bir maç çıkardığını belirten İtalyan teknik adam, "Valencia'yı tebrik ediyorum. Çok iyi mücadele ettiler. Biz de iyi oynadık. Çok pozisyon ürettik. Bunun dışında söyleyecek bir şey yok." ifadelerini kullandı.

Kral Kupası'ndaki Atletic Madrid maçında rotasyona gitmeyeceklerini belirten Ancelotti, "En iyi 11'imizi sahaya süreceğiz. Fiziksel olarak takım iyi durumda. Sezon uzun ve biz gayet iyi durumdayız. Bir mağlubiyet bizi etkilemez." diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.05 09:23 - Son Güncellenme: 2015.01.05 09:24 - HABER MERKEZİ
A