Kasımpaşa, Avusturya'ya gitti

Kasımpaşa, Avusturya'ya gitti

Kasımpaşa, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ikinci etap kamp çalışması için Avusturya'ya gitti.

2013.07.22 12:41 - Son Güncellenme: 2013.07.22 12:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Kasımpaşa, Avusturya'ya gitti


Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kasımpaşa, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ikinci etap kamp çalışması için Avusturya'ya gitti.

Kemerburgaz Tesisleri'nde 27 Temmuz'dan bu yana çalışmalarını sürdüren lacivert-beyazlı takım, Avusturya'da yapacağı 12 günlük kampta 3 hazırlık maçı oynayacak.

Kasımpaşa, 24 Temmuz Çarşamba günü Almanya'nın Hannover 96 takımı, 28 Temmuz Pazar günü Eskişehirspor ve 2 Ağustos Cuma günü Sırbistan temsilcisi Rad Belgrad ile hazırlık maçları yapacak ve 3 Ağustos Cumartesi günü İstanbul'a dönecek.

İstanbul'da yaptığı hazırlık maçlarında Romanya temsilcisi Viitorul ile 3-3 berabere kalan Lacivert-Beyazlılar, Spor Toto 3. Lig takımı Anadolu Üsküdar'ı 4-0, PTT 1. Lig ekibi Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'u da 1-0 yenmişti.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.22 12:41 - Son Güncellenme: 2013.07.22 12:41 - HABER MERKEZİ
A