Kartal derbiye tam kadro
Süper Lig'in 12. haftasında evinde Torku Konyaspor'u 3-1 yenen Beşiktaş, gelecek hafta oynacakları Fenerbahçe maçı öncesinde fire vermedi.
2013.11.25 22:47 - Son Güncellenme: 2013.11.25 22:48 - Spor - HABER MERKEZİ
Torku Konyaspor'u konuk eden ve Olcay, Almeida ve Oğuzhan'ın golleriyle 3-1 yenen Siyah Beyazlılar'da maç öncesinde 4 futbolcu sarı kart sınırında yer alıyordu. Bu futbolcular arasında yer alan isimler Oğuzhan, Fernandes, Veli ve Ersan Gülüm'dü. Maçın 90 dakikasının ardından Siyah Beyazlılar'da hiçbir futbolcu sarı kart görmedi. Bu durumda Beşiktaş, gelecek hafta Şükrü Saracoğlu'nda Fenerbahçe ile karşılaşacağı maça tam kadro gidecek.