Karısını öldürüp polise teslim oldu

Karısını öldürüp polise teslim oldu

Polisi telefonla arayarak karısını öldürdüğünü söyleyen kişi, cinayeti işlediği ormanlık alanda polise teslim oldu.

2013.12.25 17:31 - Son Güncellenme: 2013.12.25 17:32 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karısını öldürüp polise teslim oldu

 

Alınan bilgiye göre, polisi arayan M.Ç. (39), Toroslar ilçesine bağlı Çukurkeşlik köyü yakınlarındaki ormanlık alanda, eşi Aslı Ç'yi (19) tabancayla vurarak öldürdüğünü iddia etti. Olay yerine gelen polis ekipleri, gözaltına aldığı M.Ç'nin gösterdiği yerde Aslı Ç'nin cenazesini de buldu.

M.Ç, jandarma ekiplerine teslim edilirken eşinin cenazesi, incelemenin ardından hastane morguna götürüldü.

Mersin Devlet Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen M.Ç, kendisini görüntüleyen gazetecilere, küs olduğu ve barışmak için buluştuğu eşini, istemeden öldürdüğünü öne sürdü.

Olayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğü belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.25 17:31 - Son Güncellenme: 2013.12.25 17:32 - HABER MERKEZİ
A