Karamollaoğlu: Kapatma dönemini yaşıyoruz

Karamollaoğlu: Kapatma dönemini yaşıyoruz

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu ekonomi konusunda adeta bir kapatma dönemi ile karşı karşıya olunduğunu ifade etti.

2022.03.11 23:46 - Son Güncellenme: 2022.03.11 23:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karamollaoğlu: Kapatma dönemini yaşıyoruz

Twitter'dan "Kapanma döneminden sonra şimdi de kapatma dönemini yaşıyoruz. 'Ekonomik pandemi' ile karşı karşıyayız adeta!" tepkisi gösteren Saadet lideri, "Evde vatandaşımız kombisini kapatıyor, esnafımız kepenk kapatıyor, dolmuş, otobüs ve taksi şoförlerimiz kontak kapatıyor; kapatmak zorunda kalıyor..." dedi.

Hükümet ise tüm bunlara karşın gözünü, kulağını kapattığını belirten Karamollaoğlu, "Ya da daha vahimi görmezden, duymazdan geliyor" ifadelerini kullandı.

Karamollaoğlu şöyle devam etti:

Halbuki, hayat pahalılığına karşı virüsle mücadele eder gibi ciddiyetle tedbir alınması gerekir. Gelinen noktada, öncelikle "eşel mobil sistemi" derhal yeniden hayata geçirilmelidir.

Eşel mobil sistemi, motorinbenzin ve otogazda vergilerin azaltılması yoluyla fiyat artışlarının tüketiciye yansımasının önüne geçen bir sistem.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.11 23:46 - Son Güncellenme: 2022.03.11 23:47 - HABER MERKEZİ
A