Kanser hastasının acı sonu
TEKİRDAĞ Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde kanser tedavisi gören 72 yaşındaki Murat Yıldız, girdiği bunalım sonucu hastanenin ikinci katındaki odasından atlayarak intihar etti.
2013.07.23 19:41 - Son Güncellenme: 2013.07.23 19:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yüzüncü Yıl Mahallesi'nde bulunan Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Onkoloji Servisi'ne 1 hafta önce gırtlak kanseri tedavisi için yatan Murat Yıldız, kaldığı ikinci kattaki odanın balkonundan atladı. Olayı görenlerin haber vermesiyle gelen hastanedeki doktorlar tarafından Acil Servis'e götürülen Yıldız, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Yıldız'ın cesedi, Tekirdağ Devlet Hastanesi Morgu'na kaldırıldı.
Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.