Kanser hastasının acı sonu

Kanser hastasının acı sonu

TEKİRDAĞ Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde kanser tedavisi gören 72 yaşındaki Murat Yıldız, girdiği bunalım sonucu hastanenin ikinci katındaki odasından atlayarak intihar etti.

2013.07.23 19:41 - Son Güncellenme: 2013.07.23 19:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kanser hastasının acı sonu

 

Yüzüncü Yıl Mahallesi'nde bulunan Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Onkoloji Servisi'ne 1 hafta önce gırtlak kanseri tedavisi için yatan Murat Yıldız, kaldığı ikinci kattaki odanın balkonundan atladı. Olayı görenlerin haber vermesiyle gelen hastanedeki doktorlar tarafından Acil Servis'e götürülen Yıldız, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Yıldız'ın cesedi, Tekirdağ Devlet Hastanesi Morgu'na kaldırıldı.

Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.23 19:41 - Son Güncellenme: 2013.07.23 19:41 - HABER MERKEZİ
A