Kamyondan kaçak sigara çıktı

Kamyondan kaçak sigara çıktı

Aksaray'da polisin şüphe üzerine durdurduğu kamyondan, 11 bin 750 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi.

2013.12.31 16:10 - Son Güncellenme: 2013.12.31 16:10 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kamyondan  kaçak sigara çıktı


Edinilen bilgiye göre, Aksaray Adana Karayolu üzerinde rutin yol kontrolü yapan İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şubesi ekipleri, şüphe üzerine Adana'dan Aksaray istikametine seyreden S.D. (55) idaresindeki 34 plakalı kamyonu durdurdu. Kamyonda yapılan aramada, kasada toplam 11 bin 750 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Sürücü gözaltına alınırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.31 16:10 - Son Güncellenme: 2013.12.31 16:10 - HABER MERKEZİ
A