Kamyoncular yolu trafiğe kapattı
HAFRİYAT kamyonu sürücüleri, moloz dökme izinlerinin iptal edildiği iddiasıyla Şile otobanını trafiğe kapattı.
2013.09.06 21:37 - Son Güncellenme: 2013.09.06 21:38 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Ömerli'deki döküm alanına moloz taşıyan kamyoncular, izinlerinin iptal edildiğini gerekçe göstererek otobanı Çekmeköy Mevkii Ümraniye istikametin doğru trafiğe kapattı. Yaklaşık 250 kamyon sürücüsünün kontak kapatmasından dolayı trafik felç oldu. İstabul Büyükşehir Belediye yetkililerinin döküm izni vermesinin ardından kamyoncular yaklaşık 2 buçuk saatlik eylemin ardından yolu trafiğe açtı.