Kamyoncular yolu trafiğe kapattı

Kamyoncular yolu trafiğe kapattı

HAFRİYAT kamyonu sürücüleri, moloz dökme izinlerinin iptal edildiği iddiasıyla Şile otobanını trafiğe kapattı.

2013.09.06 21:37 - Son Güncellenme: 2013.09.06 21:38 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kamyoncular yolu trafiğe kapattı

 Ömerli'deki döküm alanına moloz taşıyan kamyoncular, izinlerinin iptal edildiğini gerekçe göstererek otobanı Çekmeköy Mevkii Ümraniye istikametin doğru trafiğe kapattı. Yaklaşık 250 kamyon sürücüsünün kontak kapatmasından dolayı trafik felç oldu. İstabul Büyükşehir Belediye yetkililerinin döküm izni vermesinin ardından kamyoncular yaklaşık 2 buçuk saatlik eylemin ardından yolu trafiğe açtı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.06 21:37 - Son Güncellenme: 2013.09.06 21:38 - HABER MERKEZİ
A