Kameralardan kaçamadılar
Gaziantep'in Nizip ilçesinde telefonla dolandırıcılık yaptığı iddia edilen 3 kişi suçüstü yakalanarak gözaltına alındı.
2013.09.25 20:24 - Son Güncellenme: 2013.09.25 20:25 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre vatandaşları telefonla arayarak kendilerini hakim, savcı, emniyet mensubu olarak tanıtan kişilerin dolandırıcılık yaptığı ihbarı üzerine harekete geçen Nizip İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri operasyon başlattı. Nizip İlçesinde ikamet eden Hasan A.'yı ikinci kez telefonla dolandırmaya çalışan Fevzi A. (35), İbrahim E. (29), ve Mehmet C.'yi (19) bu yöntemle elde edecekleri parayı ilçe merkezindeki Çarşı Cami yakınlarında bir çöp konteynırından almak isterken kıs kıvrak yakalandı. Emniyet müdürlüğüne götürülen şüpheliler alınan ifadelerinin ardından adliyeye sevk edildi.