Kamalak'tan birlik mesajı
Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak, "İster AKP olsun, ister CHP, MHP, ister BDP olsun, hepimiz bu milletin evlatlarıyız. Hepimiz, o büyük ecdadın torunlarıyız" dedi.
2013.07.04 00:08 - Son Güncellenme: 2013.07.04 00:08 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Kamalak, Edirne Ticaret ve Sanayi Odası'nda düzenlenen Saadet Partisi Edirne İli Genişletilmiş Divan Toplantısı'nda yaptığı konuşmada, Edirne'nin, Osmanlı Devleti'ne 92 yıl başkentlik yaptığını hatırlattı.
Saadet Partisi'nin, Türkiye'nin yeniden kuruluş hareketini Edirne'den başlatacağını belirten Kamalak, bugün Türkiye, Ortadoğu ve İslam coğrafyasına bakıldığında her tarafın perişan durumda olduğunu ifade etti.
ESNAF PERİŞAN
Edirne'de esnafı gezerek, vatandaşlarla sohbet ettiğini aktaran Kamalak, "Gördük ki esnafımız perişan, dert yanıyor. Çiftçimiz, işçimiz perişan" dedi.
Kamalak, Edirne'nin, şehirlerin gelişmişliği açısından 16. sırada yer aldığını belirterek, 81 vilayet içerisinde 16. sırada bulunmanın önemli bir konum olduğunu kaydetti.
İŞSİZLİK SORUNU
Edirne'de çok büyük işsizlik sorunu olduğunu söyleyen Kamalak, şöyle devam etti:
"Üretmeyen bir ekonominin, yatırım yapmayan bir ülkenin işsizliği çözmesi, fakirliği yenmesi mümkün değildir. Siz bu ülkede milli görüş partisi haricinde hangi partiye üye olursanız olun... Dışarıdakiler hepsi bizim kardeşimizdir. İster AKP olsun, ister CHP, MHP, ister BDP olsun, hepimiz bu milletin evlatlarıyız. Hepimiz, o büyük ecdadın torunlarıyız. Bakmayın birilerinin bizleri birbirimize düşürmeye çalıştığına. 1970'lerde biz olmazları mümkün kıldık."
Kamalak, Saadet Partisi'nin Türkiye'ye gelişmişlik ve kalkınma getireceğini söyledi.