Kadlec'den ayrılık açıklaması!
Fenerbahçeli Michal Kadlec yabancı sınırlamasını eleştirdi... Çek futbolcu Sarı-lacivertli takımdaki geleceğinin Ocak ayında netleşeceğini söyledi.
2013.12.25 11:21 - Son Güncellenme: 2013.12.25 11:21 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'nin sezon başında Bayer Leverkusen'den transfer ettiği Çek futbolcu Michal Kadlec ülkesinin basınına açıklamalarda bulundu...
Yabancı sınırlaması nedeniyle forma şansı bulamadığını belirten Kadlec, "Takımın ana kadrosunu oluşturan 6 yabancı belli. Yobo, Holmen ve ben dışarıda kalıyor ve maçı tribünden izliyoruz. Burada karmaşık bir yabancı sınırlaması var. Bunu çok adil bulmuyorum" diye konuştu.
Takımın iyi gitmesi ve belirli bir puan farkıyla zirvede oluşlarıyla forma şansı bulma umudunun azaldığını belirten Kadlec, "Her zaman bir şans var ancak herşey hocaya bağlı. Oturmuş bir kadro var. Öncelik şampiyonluk. Antrenmanlara devam ediyorum. Bekleyip göreceğim" dedi.
Kendisi için oynamanın ve hazır olmanın önemli olduğunu vurgulayan Kadlec, "Geçen ay alt yapıda forma giymek istediğimi söyledim. Çok şaşırdılar. Fenerbahçe'nin Paf takımı var ama Avrupa'ya göre farklı bir yapıda" ifadesini kullandı.
Türkiye'yi çok sevdiğini ve önceliğinin Sarı-lacivertli ekipte kalmak olduğunu belirten Kadlec, kulüple sezon sonu görüşeceğini ancak ocak ayında bazı şeylerin netlik kazanacağını dile getirdi.