Jose Mourinho bakın ne yaptı!
Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho bakın ne yaptı!
2013.04.10 00:10 - Son Güncellenme: 2013.04.10 00:10 - Spor - HABER MERKEZİ
Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho, 3-2 kaybettikleri Galatasaray maçının ardından ilginç bir şey yaptı...
Yakın arkadaşı Fatih Terim'den izin alan Mourinho, Galatasaray soyunma odasına gitti ve sarı-kırmızılı futbolcuları teker teker tebrik etti.
MOURİNHO: KORKTUK
Mourinho maçtan sonra şöyle konuştu:
"İlk yarı oyunu domine ettik. Galatasaray ikinci yarıda fantastikti. Korktuk. Futbol bu nedenle güzel. İnsanlar futbolu bu yüzden seviyor. Ama daha sonra her şey normale döndü. Galatasaray büyük bir gururla turnuvadan ayrıldı. Ben bir teknik direktör olarak takımım kaybederse kazananı tebrik ederim. Galatasaray harika bir maç çıkardı."