Johnson: Hala ateşim var, izolasyona devam edeceğim

Johnson: Hala ateşim var, izolasyona devam edeceğim

İngiltere Başbakanı Johnson yaptığı açıklamada ateşinin olduğunu ve bu yüzden izolasyon süresinin devam edeceğini açıkladı.

2020.04.03 15:57 - Son Güncellenme: 2020.04.03 15:58 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Johnson: Hala ateşim var, izolasyona devam edeceğim
02:11 Boris Johnson koronavirüse yakalandı

İLGİLİ VİDEO

Boris Johnson koronavirüse yakalandı

İngiltere Başbakanı Boris Johnson sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, "Daha iyi hissediyorum ve 7 günlük izolasyon süremi doldurdum. Ama semptomlardan birini taşıyorum, küçük bir semptom; hala ateşim var. Semptomlar tamamen yok olana kadar kendimi izole etmeye devam etmek zorundayım" dedi.

VİRÜSÜ YENMEK İÇİN SÜREKLİ ÇALIŞIYORUZ

"Virüsü yenmek için sürekli çalışıyoruz" diyen Johnson havaların güzelleşmesiyle birlikte herkesi evde kalması konusunda uyararak, "Evde kal, NHS'imizi (Ulusal Sağlık Servisi) koru, hayat kurtar" çağrısını yaptı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.03 15:57 - Son Güncellenme: 2020.04.03 15:58 - HABER MERKEZİ
A