Japonya'da 70 yaşındaki katil idam cezasına çarptırıldı

Japonya'da 70 yaşındaki katil idam cezasına çarptırıldı

Japonya'da 70 yaşındaki bir kadın, eşini ve 2 sevgilisini öldürmekten idam cezasına çarptırıldı.

2017.11.07 14:34 - Son Güncellenme: 2017.11.07 14:34 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Japonya'da 70 yaşındaki katil idam cezasına çarptırıldı

Japonya'da 70 yaşındaki bir kadın, eşini ve 2 sevgilisini öldürmekten idam cezasına çarptırıldı.

Kyoto Bölge Mahkemesi, 70 yaşındaki Chisako Kakehi'yi 2007-2013 yılları arasında bir eşi ve 2 sevgilisini öldürmek ve bir diğer sevgilisini öldürmeye teşebbüs etmekten suçlu buldu. Mahkeme, Kakehi'nin asılarak idam edilmesine hükmetti.

Mahkemede Kakehi'nin vasiyetnamelerinde hak sahibi olduktan sonra 3 erkeği siyanürle zehirleyerek öldürdüğü belirtildi.

Kakehi'nin mirasçı olarak 8,8 milyon dolar biriktirdiği kaydedildi.

Mahkeme, savunma avukatlarının Kakehi'nin bunamadan müzdarip olduğu gerekçesiyle hakkında cezai işlem yapılmaması talebini de reddetti.

Savunmanın mahkeme kararını temyize götüreceği belirtildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.11.07 14:34 - Son Güncellenme: 2017.11.07 14:34 - HABER MERKEZİ
A