Japon Başkonsolos'tan Bursa'da teşekkür ziyareti

Japon Başkonsolos'tan Bursa'da teşekkür ziyareti

Japonya'nın İstanbul Başkonsolosu Norio Ehara, Bursa'da düzenlenen "Fuji Dağı'ndan Uludağ'a Japon Kültür Haftası"na verdiği destekten ötürü Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Abdullah Karadağ'a teşekkür etti. 

2016.03.17 12:22 - Son Güncellenme: 2016.03.17 12:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Japon Başkonsolos'tan Bursa'da teşekkür ziyareti

Başkonsolos Norio Ehara, Büyükşehir Belediyesi'ni ziyaret etti. Heykel'deki tarihi belediye binasında Başkanvekili Abdullah Karadağ tarafından ağırlanan Ehara, iki ülke arasında geçmişten günümüze yaşanan karşılıklı iyi ilişkilere dikkat çekti. Bursa'da düzenledikleri Japon Kültür Haftasına Büyükşehir Belediyesi'nin gerek yer temini, gerekse tanıtım konularında destek verdiğini hatırlatan Ehara, Karadağ'a teşekkür etti.

Karadağ ise, son yıllarda ekonomik ilişkilerin kültürel anlaşmada da gelişmesinden memnuniyet duyduklarını söyledi. Başkonsolos Ehara'yı Bursa'da ağırlamanın mutluluğunu yaşadıklarını kaydeden Karadağ, Bursa'nın tarihi, doğal güzellikleri ve sanayi gücü hakkında Ehara'ya bilgiler verdi.
Karadağ, Ehara'ya el yapımı Bursa kaması ve Bursa kitabı hediye etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.17 12:22 - Son Güncellenme: 2016.03.17 12:22 - HABER MERKEZİ
A