İzmir'e eksik kadroyla geldi

İzmir'e eksik kadroyla geldi

Ziraat Türkiye Kupası 4'üncü tur mücadelesinde yarın Bucaspor'a konuk olacak Beşiktaş İzmir'e eksik kadroyla geldi.

2013.12.04 18:49 - Son Güncellenme: 2013.12.04 18:49 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İzmir'e eksik kadroyla geldi

Siyah beyazlılarda sakatlığı bulunan Veli, Sivok, Ersan, Tolga, Uğur, cezalı Necip, kadro dışı İbrahim, Sezer'in yanı sıra Fernandes, Almeida gibi as futbolcular kafilede yer almadı. Beşiktaş'ı İzmir Adnan Menderes Havalimanı'nda 100 civarında coşkulu taraftar, meşaleler ve tezahüratlarla karşıladı.

Siyah beyazlı taraftarlar özellikle teknik direktör Slaven Bilic ve son iki derbide Fenerbahçe'ye gol atan Olcay'a sevgi gösterisinde bulundu. Taraftarların çiçek vererek boynuna Beşiktaş atkısı taktığı Bilic fotoğraf çektirmek isteyen tarafıları kırmadı. Hırvat teknik adam yoğun ilgi nedeniyle zor anlar yaşadı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.04 18:49 - Son Güncellenme: 2013.12.04 18:49 - HABER MERKEZİ
A