İzmir'de orman yangını: Ekipler müdahale ediyor
İzmir'in Bergama ilçesinde ormanda yangın çıktı. Ekipler alevlere havadan ve karadan müdahale ediyor.
2024.06.10 16:28 - Son Güncellenme: 2024.06.10 16:29 - Güncel - DHA
Bergama'nın Bozyerler Mahallesi'ndeki ormanda, saat 15.00 sıralarında, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
Bölgeden yükselen dumanları fark eden çevredekiler, durumu orman ekiplerine bildirdi.
Bölgeye, İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait 3 helikopter ve 2 uçak, 15 arazöz, 3 su ikmal aracı, 2 dozer sevk edildi.
Alevlere havadan ve karadan müdahale sürüyor.