İstanbul'un göbeğinde tinerci dehşeti

İstanbul'un göbeğinde tinerci dehşeti

Şişli'de bir kişi, evinin yakınındaki parkta 3 ay içerisinde ikinci kez tinercilerin saldırısına uğradı. Parkta güvenlik önlemi olmadığını belirten şahsın saldırı sonrası bir markete sığınması güvenlik kameralarına yansıdı.

2015.10.27 15:43 - Son Güncellenme: 2015.10.27 15:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İstanbul'un göbeğinde tinerci dehşeti
01:54 Tinercilerin aynı parkta ikinci kez bıçakladığı şahıs ölümden döndü

İLGİLİ VİDEO

Tinercilerin aynı parkta ikinci kez bıçakladığı şahıs ölümden döndü

Şişli'de bir kişi, evinin yakınındaki parkta 3 ay içerisinde ikinci kez tinercilerin saldırısına uğradı. Parkta güvenlik önlemi olmadığını belirten şahsın saldırı sonrası bir markete sığınması güvenlik kameralarına yansıdı.

İddiaya göre; iki olay da Halil Rıfat Paşa Mahallesi'nde bulunan Taşkızak Parkı'nda meydana geldi. Geçtiğimiz Ramazan ayında işinden eve dönen İlker Sepet (35), minibüsten inip evine doğru giderken parkın içinden geçtiği sırada bir kişinin bıçaklı saldırısına uğradı. Bağırsakları parçalanan Sepet, tedavisinin ardından hastaneden taburcu edildi. İkinci olay ise geçtiğimiz hafta Cuma günü meydana geldi.

Akşam 22.30 sıralarında işten evine dönen Sepet, parkın içinden geçtiği sırada bir kez daha, tinercilerin saldırısına uğradı. İlker Sepet'e saldıran tinerciler, ellerindeki maket bıçağıyla Sepet'in yüzünü tanınmaz hale getirdi. Tinercilerden kurtulmayı başaran Sepet parka yaklaşık 50 metre mesafede bulunan evine koştu. Tinerciler ise kaçarak uzaklaştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.10.27 15:43 - Son Güncellenme: 2015.10.27 15:43 - HABER MERKEZİ
A