İstanbul'da bu mevsimde denize girildi!

İstanbul'da bu mevsimde denize girildi!

Hava sıcaklığı 20 dereceyi bulan İstanbul'da bahardan kalma günler yaşanıyor. Güneşin yüzünü göstermesi ve hava sıcaklığının artmasıyla birlikte birçok kişi sahillere, parklara akın etti. Sahilde yürüyen, bol bol fotoğraf çektirenler güzel havanın tadını çıkardı. Bazı vatandaşlar İstanbul boğazında denize girdi.

2017.12.13 15:50 - Son Güncellenme: 2017.12.13 15:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İstanbul'da bu mevsimde denize girildi!

Bu arada Bebek sahilinde denize giren Ramazan Türkanoğlu, "12 ay boyunca arkadaşlarımla denize giriyoruz. Ortalama beş kilometre yüzüyoruz. Bizde sezon kapatma diye bir şey yok. Küresel nedenlerden dolayı iklim şartları bozulmuş. Havanın böyle güneşli ve güzel olması bizim de işimize geliyor ama yağmurun, karın yağmaması toplum için kötü" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.13 15:50 - Son Güncellenme: 2017.12.13 15:51 - HABER MERKEZİ
A