İstanbul'da '360 promil' Ebola
İstanbul'da dün saat 18.00 sıralarında Kadıköy'e gitmek için vapura binen siyahi yolcu, bir süre sonra bayıldı.
2014.10.19 08:49 - Son Güncellenme: 2014.10.19 08:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
Bu kişinin ebola hastası olabileceği söylentisiyle vapurda panik çıktı. Yolcu, Haydarpaşa Numune Hastanesi'ne kaldırıldı.
Acil servis boşaltıldı, çalışanlara ve vatandaşlara maske dağıtıldı.
Hastalar başka hastanelere nakledildi.
Tetkikler sonucunda bu kişinin, 3.60 promil alkollü olduğu ortaya çıktı.
Kaynak: Hürriyet