İspanya'nın başkenti artık bir çöp şehir

İspanya'nın başkenti artık bir çöp şehir

İspanya'nın başkenti Madrid'de geçen hafta greve başlayan belediyenin temizlik işçileri, vazgeçmiyor.

2013.11.09 18:16 - Son Güncellenme: 2013.11.09 18:18 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İspanya'nın başkenti artık bir çöp şehir

 

'Süresiz' devam eden grevle kent adeta çöplüğe dönüştü. Sokaklarda yığınlar oluşurken, halk kokudan yürüyemez hale geldi. İşçiler, belediyenin 1.100 çalışanın işine son verilmesi planları yüzünden 5 gün önce grev kararı almıştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.09 18:16 - Son Güncellenme: 2013.11.09 18:18 - HABER MERKEZİ
A