İspanya'nın başkenti artık bir çöp şehir
İspanya'nın başkenti Madrid'de geçen hafta greve başlayan belediyenin temizlik işçileri, vazgeçmiyor.
2013.11.09 18:16 - Son Güncellenme: 2013.11.09 18:18 - Dünya - HABER MERKEZİ
'Süresiz' devam eden grevle kent adeta çöplüğe dönüştü. Sokaklarda yığınlar oluşurken, halk kokudan yürüyemez hale geldi. İşçiler, belediyenin 1.100 çalışanın işine son verilmesi planları yüzünden 5 gün önce grev kararı almıştı.