IŞİD üyelerini yaktı

IŞİD üyelerini yaktı

IŞİD örgütünün, Ebola hastalığına yakalanan 5 üyesini yakarak öldürdüğü bildirildi.

2015.01.04 18:18 - Son Güncellenme: 2015.01.04 18:18 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD üyelerini yaktı

Irak Parlamentosu Sağlık Komisyonu Üyesi Feysel Gazi, IŞİD'in Musul'da Ebola virüsü taşıdığı belirtilen 5 üyesini yaktığını söyledi.

Feysel Gazi, örgütün Musul'da hastalığın yayılmasının önüne geçmek için böyle bir şey yaptığını ifade etti.

IŞİD mensupları arasında hastalığın yayılmasının Musul halkı için de tehlike oluşturacağını belirten Gazi, Musul'daki durumun daha da kötüleşeceğini kaydetti.

Geçtiğimiz günlerde Rûdaw'a konuşan Kürdistan Demokrat Partisi (KDP) Musul sorumlularından İsmet Receb, IŞİD mensupları arasında Ebola virüsü taşıyanların olduğunun tespit edildiğini belirtmişti.

Rûdaw

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2015.01.04 18:18 - Son Güncellenme: 2015.01.04 18:18 - HABER MERKEZİ
A