IŞİD sigara paketlerini imha ederek şov yaptı

IŞİD sigara paketlerini imha ederek şov yaptı

IRAK Şam İslam Devleti (IŞİD) militanları ele geçirdikleri sigaraları imha ederek şov yaptılar.

2014.06.21 20:03 - Son Güncellenme: 2014.06.21 20:04 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD sigara paketlerini imha ederek şov yaptı

İnternete koydukları görüntülerin dünya basınında geniş yer bulduğunu gören IŞİD, topladıkları sigara paketleri imha ederek yeni bir şov yaptılar. Eylemlerini çektikleri görüntülerle tanıtan militanlar, sigara kaçakçılarından aldıkları sigara paketlerini ateşe verip, sigara yığınının önünde poz verdiler. Musul'da çekilen fotoğrafların bir türk tarafından geçen hafta twitter'a eklendiği bildirildi. 'Sigara Şeriat yasalarına göre haramdır' görüşündeki IŞİD, fotoğraflara topladıkları sigaraların kaçak olduğu bilgisini ekleyerek dağıttı. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.06.21 20:03 - Son Güncellenme: 2014.06.21 20:04 - HABER MERKEZİ
A