IŞİD'in kalesine girdiler!
Irak Ordusu ve aşiret milisleri Enbar ilinin Felluce ilçesi'nin güneyinde IŞİD'e operasyon için start verdi.
2016.02.25 12:53 - Son Güncellenme: 2016.02.25 12:53 - Dünya - HABER MERKEZİ
Rûdaw'a konuşan Felluce Kaymakamı İsa El İsawi, Irak Ordusu ve aşiret milislerinin Felluce'nin Güneyinde operasyon başlattığını bildirdi. El İsawi, operasyonun başlangıç noktasının, Felluce'nin 20 kilometre güneyindeki El His bölgesi olduğunu kaydetti. Koalisyona ait savaş uçaklarının destek verdiği operasyonda Amiriye kasabası kontrol edildi.
Bağdat'a 45 kilometre mesafedeki Felluce, Enbar'ın en büyük ilçelerinden biri.IŞİD 2014'ün başlarında bu ilçeyi işgal etmiş ve "en güçlü" kalelerinden biri haline getirmişti.