IŞİD'den cep mesajıyla idam daveti

IŞİD'den cep mesajıyla idam daveti

Musul'un ardından dün gece Türkmen ağırlıklı Telafer şehrini de ele geçiren IŞİD güçleri, bugün Musullulara cep telefonuyla idam daveti yolladı.

2014.06.16 17:24 - Son Güncellenme: 2014.06.16 17:26 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD'den cep mesajıyla idam daveti

 

Gelen mesajda, Telafer kentinin savunmasını yürüten bir generalin saat 17.00'de Musul'un merkezinde idam edileceği duyuruldu.

Irak Şam İslam Devleti (IŞİD) güçlerinin, Musullulara gönderdiği cep telefonu mesajında, "Herkesin idamı seyretmek için bugün saat 17.00'de merkezde olması gerekmektedir" denildi.

IŞİD'lilerin, Irak ordusundan IŞİD'e karşı savaşan en önemli figürlerden biri olan generali ve beraberindeki üst düzey komutanları idam edeceği bildirildi.

Şii general ve beraberindekilerin, duyurulan saatte infaz edilip edilmediği henüz bilinmiyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.06.16 17:24 - Son Güncellenme: 2014.06.16 17:26 - HABER MERKEZİ
A