İşçilerin çatıdaki eylemi 20'nci saatinde
Sakarya'da, paralarını alamadıkları gerekçesiyle Erenler İmam Hatip Ortaokulu binasının çatısına çıkan işçiler, dün başlattıkları eylemde 20 saati geride bıraktı.
2014.06.10 15:42 - Son Güncellenme: 2014.06.10 15:42 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Olay yerinde kontrol amaçlı polis, ambulans ve itfaiye ekipleri bekleyişini sürdürürken, okul bahçesinde bulunan bir araç ve okulun çatı kısmında bulunan kiremitlerin zarar gördüğü görüldü. Dün akşam saatlerinde başladıkları eylemi 20 saattir sürdüren işçiler, okulun çatısı ve bahçesini ateşe vermişlerdi.