İşçiler trafiği kesti
TEM otoyolu'nda trafik kesildi
2013.09.20 09:29 - Son Güncellenme: 2013.09.20 10:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
Eylem yapan işçiler, TEM Otoyolu'nu Bağcılar mevkiinde çift yönlü olarak trafiğe kesti.