İran'ın Nükleer programı ile ilgili açıklama

İran'ın Nükleer programı ile ilgili açıklama

DIŞİŞLERİ Bakanlığı tarafından İran'ın Nükleer programının uygulanmaya başlanması konusunda varılan mutabakat hakkında yazılı bir açıklama yapıldı. Yapılan açıklamada, Ortak Eylem Planı'nın 20 Ocak 2014 tarihinden itibaren uygulanmaya başlanmasının kararlaştırıldığı bildirildi.

2014.01.13 17:54 - Son Güncellenme: 2014.01.13 17:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İran'ın Nükleer programı ile ilgili açıklama

ORTAK EYLEM PLANI 20 OCAK 2014 TARİHİNDE UYGULANACAK

Yapılan açıklama şu şekilde:

"Ülkemiz, İran'ın nükleer programının çözüme kavuşturulması yolunda İran ile P5+1 arasında 24 Kasım 2013'te Cenevre'de imzalanan Ortak Eylem Planını memnuniyetle karşılamıştır. Bu kez taraflar arasında hafta sonunda gerçekleştirilen teknik müzakereler neticesinde, Ortak Eylem Planı'nın 20 Ocak 2014 tarihinden itibaren uygulanmaya başlanmasının kararlaştırılması olumlu bir gelişme teşkil etmiştir. Arzumuz, Ortak Eylem Planı hükümlerinin gereğinin taraflarca özenle yerine getirilmesi ve altı aylık ilk dönemden azami verimin alınması, böylece taraflar arasındaki karşılıklı güvenin arttırılmasıdır. Ülkemiz, her zaman olduğu gibi sürecin başarısı için elinden gelen her türlü desteği vermeye hazırdır."
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.13 17:54 - Son Güncellenme: 2014.01.13 17:54 - HABER MERKEZİ
A